مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 08:462018-08-21دانش

تبریز میزبان شانزدهمین دوره مسابقات ملی بتن ایران


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات ملی بتن در مهرماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز خبر داد.

-   عزیز جوانپور امروز در این ارتباط در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: شانزدهمین دوره مسابقات ملی بتن چهارم و پنجم مهر سال جاری با حضور محققان، اساتید و فعالان این حوزه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقات اضافه کرد: معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و انجمن بتن ایران شانزدهمین دوره مسابقات ملی بتن را به مناسبت روز بتن(بزرگداشت استاد احمد حامی) به مدت دو روز به میزبانی تبریز برگزار می کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اهداف برپایی این دوره مسابقات تصریح کرد: افزایش تجربه علمی دانشجویان و ایجاد انگیزه برای کسب علوم جدید در زمینه تکنولوژی بتن و ارتقای دانش فنی و تمرین کار گروهی از جمله اهداف این مسابقات است.

به گفته وی، مسابقات ملی بتن ویژه دانشجویان در رشته های مسابقه بتن سبک دانشجویی، مسابقه سازه محافظ تخم مرغ(EPD)، مسابقه تیر سبک خمشی، مسابقه بتن پرمقاومت دانشجویی، مسابقه عکاسی، بتن و سازه های بتنی، مسابقه پوستر و پایان نامه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز میزبان شانزدهمین دوره مسابقات ملی بتن ایران

تبریز میزبان شانزدهمین دوره مسابقات ملی بتن ایران