مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 08:412018-08-21بين الملل

ترامپ: «اون» را دوست دارم/ آزمایش هسته ای و موشکی کره شمالی را متوقف کردم


دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با تاکید بر اینکه آزمایش هسته ای و موشکی کره شمالی را متوقف کردم گفته است به احتمال زیاد دوباره با رهبر کره شمالی دیدار خواهد کرد.

- ترامپ: اون را دوست دارم/ آزمایش هسته ای و موشکی کره شمالی را متوقف کردم دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با تاکید بر اینکه آزمایش هسته ای و موشکی کره شمالی را متوقف کردم گفته است به احتمال زیاد دوباره با رهبر کره شمالی دیدار خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رییس جمهور روز دوشنبه گفت: به احتمال زیاد دوباره با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی دیدار خواهد کرد.

وی که از مذاکرات 12 ژوئن (22 خرداد) خود با رهبر کره شمالی در سنگاپور دفاع می کرد گفت: معتقد است پیونگ یانگ گام های مشخصی به سوی خلع سلاح برداشته است.

ترامپ در حالی که اصرار داشت موارد خوبی با کره شمالی در حال رخ دادن است از چین گلایه مند بود و گفت که این کشور به مانند گذشته در موضوع کره شمالی کمک نمی کند.

رییس جمهور آمریکا در ادامه گفت که فقط سه ماه در موضوع پیونگ یانگ وقت گذاشته است در حالیکه روسای جمهور قبلی آمریکا 30 سال کار کردند [بدون هیچ نتیجه].

وی افزود: من آزمایش هسته ای کره شمالی را متوقف کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: «اون» را دوست دارم/ آزمایش هسته ای و موشکی کره شمالی را متوقف کردم

ترامپ: «اون» را دوست دارم/ آزمایش هسته ای و موشکی کره شمالی را متوقف کردم