مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 08:202018-08-21بين الملل

هشدار رعدالحسین درباره فروپاشی سازمان ملل


رییس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد با بیان اینکه پنج عضو دائم شورای امنیت اختیارات گسترده ای در این سازمان دارند، هشدار داد این عدم تعادل باید تغییر کند تا احتمال فروپاشی این نهاد جهانی به بهایی سنگین برای جامعه بین المللی از بین برود.

- رییس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد با بیان اینکه پنج عضو دائم شورای امنیت اختیارات گسترده ای در این سازمان دارند، هشدار داد این عدم تعادل باید تغییر کند تا احتمال "فروپاشی" این نهاد جهانی "به بهایی سنگین برای جامعه بین المللی" از بین برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، زید رعد الحسین، کمیسیونر عالی شورای حقوق بشر سازمان ملل تاکید کرد حسی میان برخی از کشورهای سازمان ملل وجود دارد مبنی بر اینکه سلطه انگلیس، چین، فرانسه، روسیه و آمریکا در حال رشد است.

او به توانایی این کشورها در وتوی قطعنامه هایی از جمله درباره بی عدالتی ها در جنگ سوریه یا برخورد نیروهای رژیم صهیونیستی با فلسطینیان اشاره کرد.

رعد الحسین گفت: زمانی که آنها همکاری کنند کارها پیش می رود؛ زمانی که همکاری نکنند همه چیز گیر می کند و این سازمان به طور کلی برای حل این نوع درگیری های وحشتناکی که ما شاهدشان هستیم، به حاشیه رانده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رعدالحسین درباره فروپاشی سازمان ملل

هشدار رعدالحسین درباره فروپاشی سازمان ملل