مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 08:002018-08-21اقتصادي

ظرفیت گیاهان دارویی برای تولید ثروت در فارس منحصر به فرد است


نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس گفت: گیاهان دارویی یک ظرفیت منحصر به فرد برای استان فارس است که می توان از این ظرفیت در جهت خلق ثروت برای استان فارس بهره گرفت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، محمدصادق حمیدیان در مجمع عمومی موسسین انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان گیاهان دارویی استان فارس، گفت: استان فارس یکی از استان های برخوردار در حوزه گیاهان دارویی است که اگر سهم ملی صادرات استان از گیاهان دارویی را بالا ببریم، این امکان وجود دارد که تشکل ملی گیاهان دارویی را با همکاری پنج استان دیگر به شکل ملی و با مرکزیت شیراز دنبال کنیم .

وی افزود: در حوزه تولید گیاهان دارویی نیز شاهد برخی رفتارهای نا متعارف هستیم به طوری که گیاهان دارویی با حجم بالای کود شیمیایی رشد و تولید داده می شود درحالی که اصالت این گیاهان رشد در محیط ارگانیک است .

حمیدیان گفت: بهترین حوزه عرضه گیاهان دارویی در جهان، ارگانیک بودن آن است، لذا گرفتن پروانه های ارگانیک از مراجع بین المللی تایید شده، برای تولیدات ما در استان بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نایب رییس اتاق بازرگانی فارس اضافه کرد: همچنین تولید ارگانیک گیاهان دارویی استان فارس کیفیت، تولید ثروت و جایگاه گیاهان دارویی ما را در بازارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت گیاهان دارویی برای تولید ثروت در فارس منحصر به فرد است

ظرفیت گیاهان دارویی برای تولید ثروت در فارس منحصر به فرد است