مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 07:302018-08-21اقتصادي

دادخواست شکایت بیش از 4000 کارگر علیه کارفرما در خراسان رضوی طی سال گذشته


معاون اجتماعی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: در مدت مشابه سال قبل 4 هزار و 524 کارگر دادخواست شکایت علیه کارفرما تنظیم کرده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود حکمتی پور ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت در سالن جلسات صدا و سیما، اظهار کرد: تکلیف استان در حوزه اشتغال و کارآفرینی ایجاد 110 هزار فرصت شغلی است که تاکنون 27 هزار و 592 نفر اشتغال ایجادی داریم که 25 درصد محقق شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته نیز از برنامه های محقق شده ما در بند د تبصره 16 برنامه و بودجه سال 96 کمیته امداد با 92 درصد تحقق و جذب اعتبارات و بهزیستی با 94 درصد اعتبارات ابلاغی رتبه خوبی داشتند.

معاون اجتماعی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان رضوی افزود: کل فرصت شغلی ایجاد شده سال گذشته از 160 هزار تعهد 96 هزار و 32 فرصت ایجاد شده که 60 درصد برنامه ها محقق شده است.

حکمتی پور عنوان کرد: این آمار در سامانه رصد ثبت شده اما 121 هزار نفر به طور کلی بود، طرح روستا تعاون، تسهیلات اشتغال روستاییان، تسهیلات اشتغال فراگیر، اعتبارات اشتغالزایی و بحث اشتغال و هدایت طرح کارورزی انجام شد در حال حاضر یکی از اهداف اساسی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این است که ماندگاری و پایداری اشتغال را نیز داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادخواست شکایت بیش از 4000 کارگر علیه کارفرما در خراسان رضوی طی سال گذشته

دادخواست شکایت بیش از 4000 کارگر علیه کارفرما در خراسان رضوی طی سال گذشته