مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مرداد 1397 ساعت 07:052018-08-21سياسي

ذوالقدر: نیروهای خودسر همیشه باعث وهن نظام هستند


نیروهای خودسر در بسیاری از تجمعات رسمی کشور به نحوی عمل می کنند که موجب تفرقه بین مسئولان و سوءاستفاده دشمنان نظام در عرصه های بین المللی می شوند.

- یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: نیروهای خودسر در بسیاری از تجمعات رسمی کشور به نحوی عمل می کنند که موجب تفرقه بین مسئولان و سوءاستفاده دشمنان نظام در عرصه های بین المللی می شوند.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت وگو با ایسنا در واکنش به تجمع اخیر طلاب حوزه علمیه قم و برخی از پلاکاردها و شعارهای حاشیه ساز آنها اظهار داشت: اگرچه ممکن است نیروهای خودسر مجوز برگزاری تجمع را در شهرهای مختلف داشته باشند اما مسئولان مجوز دهنده باید در طول برگزاری تجمعات این افراد بر محتوای تجمع و شعارهای مطرح شده در آن نظارت کامل داشته باشند تا این گونه تجمعات موجب وهن نظام نشود.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: نیروهای خودسر در بسیاری از تجمعات عمومی یا رسمی کشور مثل راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس و یا سایر اماکن عمومی با سر دادن شعارهای تند به مسئولان و دلسوزان کشور توهین کرده یا تهمت می زنند.

رفتار این افراد درست زمانی سازماندهی می شود که کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام کارگزاران نظام در بخش های حکومتی و دولتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالقدر: نیروهای خودسر همیشه باعث وهن نظام هستند

ذوالقدر: نیروهای خودسر همیشه باعث وهن نظام هستند