مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 22:402018-08-20ورزشي

اتحادیه جهانی تقریب نهاد بانوان جهان اسلام در عراق راه اندازی شده است


دومین نشست هم اندیشی «اجرای راهبردی دیپلماسی وحدت در جهان اسلام» با حضور اندیشمندانی از جهان اسلام همچون آیت الله اراکی، حجج اسلام تقوی، مصباحی مقدم، - دومین نشست هم اندیشی اجرای راهبردی دیپلماسی وحدت در جهان اسلام با حضور اندیشمندانی از جهان اسلام همچون آیت الله اراکی، حجج اسلام تقوی، مصباحی مقدم، ابوترابی فرد و اعضای کمیسیون های مختلف این دیپلماسی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست، محمدی عراقی - رییس هیأت مؤسس اتحادیه جهانی تقریب نهاد فرزندان شاهد - با بیان اینکه وضعیت جهان اسلام و تفرقه خوب نیست و ما اگر پرچم برادری را بین سران کشورهای اسلامی بگسترانیم این امر در ایجاد وحدت تاثیرگذار است، گفت: در دهه چهارم انقلاب باید شرایط خود را بازبینی کنیم.

مقام معظم رهبری در حکم آقای اراکی برای تمدید سمت ایشان فرمودند چشم انداز تقریبی حرکت به سمت تشکیل امت اسلامی واحد در مقابل اردوگاه استکبار یک امری ضروری است .

ما باید ببینیم در کجای این چشم انداز قرار گرفته ایم و بر روی نقاط قوت تمرکز و نقاط عیب را برطرف کنیم.

در ادامه محمد عباسی ـ رییس هیات موسس اتحادیه جهانی تقریب نهاد قهرمانان ورزشی ـ با بیان اینکه جمعی از قهرمانان ورزشی ما در عراق به دور هم جمع شدند و یک اتحادیه را تشکیل دادند و کشورهای اسلامی استقبال خوبی از آن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه جهانی تقریب نهاد بانوان جهان اسلام در عراق راه اندازی شده است

اتحادیه جهانی تقریب نهاد بانوان جهان اسلام در عراق راه اندازی شده است