مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 20:362018-08-20اقتصادي

انجام 130 میلیارد تومان تراکنش اینترنتی


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت:انجام 130 هزار میلیارد تومان تراکنش اینترنتی در سال گذشته به همراه جمعیت 80 میلیونی کشور به معنای یک بازار بکر برای استارت آپ ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری امشب در شورای اداری استان اظهار داشت: ما با یک فرهنگ خیلی غلط زندگی می کنیم، کشوری که اقتصادش بر پایه منابع زیرزمینی باشد هیچگاه اقتصاد برتری در دنیا نمی شود ضمن اینکه بخش خصوصی را نیز نابود می کند.

وی کارآفرینی را پایه رشد اقتصادی دانست و افزود: کشور هر هنری داشت در اصفهان پیاده کرد اما امروز دیگر نمی شود یک دودکش در آن اضافه کرد، چه اتفاقی در اصفهان افتاد که با این همه سرمایه گذاری و گرفتن هوا و آب آن رتبه سوم یا چهارم بیکاری را دارد آنچه به عنوان اقتصاد دانش بنیان از آن صحبت می شود همین مسئله است.

معنای صنعت دیگر دودکش نیست بلکه معنای متفاوتی پیدا کرده است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور بیان کرد: آنچه مایه رشد چهارمحال و بختیاری در حوزه اقتصاد دانش بنیان است و محیط و پول نیست و اتکا بر نفتی در اقتصاد جدید جواب نمی دهد باید توجه داشت که تکنولوژی پولی نیست بلکه یادگرفتنی است.

ستاری با بیان اینکه پایه اقتصاد دانش بنیان نیروی انسانی دارای اعتماد به نفس و تحصیل کرده است، خاطرنشان کرد: باید محیط کسب و کار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 130 میلیارد تومان تراکنش اینترنتی

انجام 130 میلیارد تومان تراکنش اینترنتی