مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 20:062018-08-20سياسي

بیش از نیمی از دولت روحانی صرف برجام شد


سخنگوی حزب کارگزاران با تأکید بر اینکه بیش از نیمی از دولت روحانی صرف برجام شد، گفت: هرکس خطا و فساد کرده باید پوزش بطلبد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی عصر امروز (دوشنبه) در میزگرد بحران های پیش روی ایران در سالن همایش های پیام اظهار داشت: در مورد مسئله امروز ایران چند مسئله با هم تجمیع شده و هم افزایی به وجود می آورند.

وی افزود: تیپ اصلاح طلبان و میانه روهای کشور که مظهر آن آقای مرحوم هاشمی بود معتقد بودند که نباید کشور را در نقطه ناامن و لبه پرتگاه نگه داریم.

مرعشی خاطرنشان کرد: به طور قطع و یقین تداوم طولانی بحران و تنش های ایران در روابط خارجی حتما به مصلحت نبود.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی اضافه کرد: ما (اصلاح طلبان و میانه روها) معتقد بودیم با گفت و گو و با تعامل با دنیا می توات مسائل را حل کرد و متناسب با این رییس جمهوری روی کار آمد که این سیاست را پی گرفت و بیش از نیمی از دولت آقای روحانی صرف سند معتبر برجام شد.

وی با بیان اینکه یک تغییر استراتژیک در آمریکا در حال شکل گیری است، تصریح کرد: این تغییر باعث شده که مذاکره به بن بست برسد و ما در مقابل افرادی که در ایران که می گفتند نمی توان به غرب اعتماد کرد دیگر حرفی برای گفتن نداریم و این فرو ریختن ساختار سیاسی دولت است و دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از نیمی از دولت روحانی صرف برجام شد

بیش از نیمی از دولت روحانی صرف برجام شد