مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 15:202018-08-20سياسي

نمی توانند مغزهایمان را از خلاقیت تحریم کنند


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دیوار تحریم ها بسیار کوتاه تر از بلندای همت، خلاقیت و اراده استوار مردم ایران است، گفت: - شاید در یک زمان کوتاه بتوانند کالا، دارو و اشیای ضروری را از این ملت دریغ کنند، اما نمی توانند مغزهایمان را از خلاقیت، نوآوری، اندیشیدن و کشف راه های جدید تحریم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضوان حکیم زاده در افتتاحیه هفتمین جشنواره کشوری جابربن حیان به نمایندگی از 300 هزار آموزگار و کارگزار دوره ابتدایی و 8 میلیون دانش آموز ابتدایی، بیان کرد: وجود آموزش و پرورش و تحصیل فرزاندانمان را مدیون میرزا حسن رشدیه هستیم.

حکیم زاده با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد دانش بنیان مد نظر مقام معظم رهبری چاره ای جز شروع از دبستان ها و پیش دبستانی ها نداریم، گفت: آن هایی که با ذهن های کوچک، محدود و مادی نگرشان تصور کرده اند می توانند اراده ملتی را به بند کشند و تحریم کنند، اعلام می کنیم که بیش تر از گذشته دلمان به آینده روشن است.

وی افزود: یکی از اقدامات تحولی آموزش و پرورش در راستای سند تحول بنیادین و چرخش از آموزش صرف و حفظ محفوظات به پرورش دانش آموزان فکور و پژوهنده و تدریس مبتنی بر پژوهش همین جشنواره جابربن حیان است که پروژه های علمی دانش آموزان ابتدایی کشور را به نمایش می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توانند مغزهایمان را از خلاقیت تحریم کنند

نمی توانند مغزهایمان را از خلاقیت تحریم کنند