مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 15:052018-08-20اجتماعي

کتاب درسی جدیدالتالیف تا سال 1400 نداریم


سرپرست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به سه استراتژی ماندگاری، انطباق بسته آموزشی با سند تحول و پایدارسازی کتاب درسی، گفت: با اتمام تالیف کتابهای پایه دوازدهم، - تا سال 1400 کتاب جدیدالتالیفی نخواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حیدر تورانی در شورای هماهنگی بررسی پیش نویس زیرنظام برنامه درسی ملی با اشاره به تاثیر پذیری همه بخش های وزارت آموزش و پرورش از برنامه های سازمان پژوهش، افزود: مصرف کننده اصلی تولیدات سازمان پژوهش، همه بخش های وزارت آموزش و پرورش هستند؛ لذا برای موفقیت برنامه ها نیاز به هماهنگی، مشارکت و هم افزایی همه بخش هاست.

وی اضافه کرد: در این راستا سه استراتژی مهم ماندگاری، انطباق بسته آموزشی با سند تحول و پایدارسازی کتاب درسی دنبال می شود که این سه استراتژی با سه راهبرد مرزگستری، چابُک سازی و سیاست چند تالیفی محقق می شود.

سرپرست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در تشریح دلایل انتخاب این استراتژی ها اضافه کرد: از سال 90 که نظام آموزشی 3-3-6 با شتاب مورد تصویب قرار گرفت مقرر شد، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی هرسال نسبت به تغییر و هم سوسازی محتوای کتب درسی دو پایه تحصیلی اقدام نماید.

لذا در سال اول هم سوسازی کتاب های درسی پایه اول و تالیف کتب پایه ششم، در راستای اهداف سند تحول در دستور کار قرار گرفت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب درسی جدیدالتالیف تا سال 1400 نداریم

کتاب درسی جدیدالتالیف تا سال 1400 نداریم