مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 14:552018-08-20سياسي

بی توجهی به حوزه زنان موجب رشد جنبش های فمینیستی در جامعه می شود


فرماندار کاشمر با بیان اینکه بی توجهی به حوزه زنان موجب رشد جنبش های فمینیستی در جامعه می شود، بر پرهیز پارلمان بانوان از پرداختن به کارهای سیاسی و انتفاعی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی نبی پور امروز 29 مرداد ماه در جلسه مجمع مشورتی بانوان شهرستان کاشمر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه نقش زنان نسبت به گذشته در جامعه بسیار تاثیرگذارتر و گسترده تر شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه زنان و دختران ما باسوادتر از گذشته هستند و در جامعه حضورشان بیشتر باید بپذیریم که در معادلات سیاسی، اجتماعی واقتصادی نقششان پررنگتر است.

وی با بیان اینکه نقش زن در جامعه امروز در تحکیم و حفظ کیان خانواده و در معادلات سیاسی اقتصادی و اجتماعی جامعه بی بدیل است، عنوان کرد: بی توجهی به حوزه زنان موجب رشد جنبش های فمینیستی در جامعه و جنبش های افراطی در حوزه زنان خواهد شد.

نبی پور با تاکید براینکه باید با لیاقت سالاری، شایسته سالاری و استفاده از پتانسیل و ظرفیت های بانوان در حوزه مدیریتی از زنان بشتر بهره گیری نماییم، به اهمیت جایگاه پارلمان بانوان اشاره کرد و افزود پارلمان بانوان با این هدف که مطالبات زنان از طریق این مجموعه و به طور تخصصی تر پیگیری شود شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به حوزه زنان موجب رشد جنبش های فمینیستی در جامعه می شود

بی توجهی به حوزه زنان موجب رشد جنبش های فمینیستی در جامعه می شود