مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 14:052018-08-20سياسي

یوسف نژاد: از انرژی باد خزر باید بهره برد


نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: در دنیا برای تولید برق از انرژی بادی و امواج دریا بهره می گیرند و با وجود ظرفیتی همچون خزر، - هنوز از آن بهره ای در این زمینه برده نشده است.

علی اصغر یوسف نژاد در گف وگو با ایسنا با اشاره به حضور وزیر نیرو در مازندران به بیان مطالبات خود از این وزارتخانه پرداخت و گفت: در حوزه تکلیف و ماموریت وزارت نیرو در صنعت، آب، برق و صنایع وابسته انتظار می رود شرایط را برای مردم این استان هموار و در تقویت پایه های زیرساختی در این بخش ها کمک کنند.

وی با بیان اینکه با انتقال آب دریای خزر به شدت مخالف هستیم، تصریح کرد: انتقال آب دریای خزر که از سوی مجلس به واسطه یک لایحه پیشنهاد داده شد، مبنای کارشناسی، فنی، توجیه مادی و زیست محیطی ندارد و از سوی مجلس نیز این لایحه حذف شد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت نباید نسبت به موارد این چنینی ورود پیدا کند، گفت: حساسیت های ویژه ای درباره دریای خزر وجود دارد و دولت نباید خود را در مقابل مردم قرار دهد.

یوسف نژاد با اشاره به تفاهم نامه ای که 5 کشور حاشیه دریای خزر در قزاقستان انجام دادند، اظهار کرد: بر اساس اصل 77 و 78 قانون اساسی این توافقنامه اگر درباره حد و حدود مرزها یا یک توافق بین المللی است باید از سوی مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوسف نژاد: از انرژی باد خزر باید بهره برد

یوسف نژاد: از انرژی باد خزر باید بهره برد