مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 13:502018-08-20حوادث

2600 نفر زنده از خزر بیرون کشیده شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: تیم های امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در سواحل استان از آغاز طرح کاهش غریق در خرداد 97 تاکنون موفق شدند 2655 غریق را از امواج مرگبار خزر نجات دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی اکبری در جمع خبرنگاران با اعلام استقرار بیش از هزار نجاتگر و ناجی غریق در 376 نقطه پرخطر ساحل مازندران، اظهارکرد: در همین مدت نجاتگران هلال احمر 99 مصدوم حوادث دریایی را به مراکز درمانی انتقال دادند و 5354 نفر نیز با مراجعه به پایگاه ها و پست های امداد و نجات ساحلی هلال احمر مازندران از خدمات امدادی سرپایی برخوردار شدند.

اکبری با بیان این که عملیات اجرایی طرح امداد و نجات ساحلی در ایام تابستان با مدیریت جمعیت هلال احمر استان در قالب کمیته کاهش غریق و تلفات انسانی در 400 کیلومتر نوار ساحلی مازندران که از خرداد ماه سالجاری آغاز شد و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر مازندران امسال نیز مانند سال گذشته با تمام توان عملیاتی و امدادی در اجرای این طرح حضوری فعال و محوری دارد.

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: برای اجرای عملیات امداد و نجات ساحلی بیش از هزار ناجی غریق و نجاتگر جمعیت هلال احمر با به کارگیری 47 دستگاه آمبولانس و خودروی پشتیبانی، 57 دستگاه موتورسیکلت، 13فروند قایق ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2600 نفر زنده از خزر بیرون کشیده شد

2600 نفر زنده از خزر بیرون کشیده شد