مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 13:262018-08-20اقتصادي

تکرار تراژدی مرگ در راه های سمنان


راه های مواصلاتی استان سمنان سالانه ده ها نفر را به کام مرگ می کشاند و امروز باید برای وضع نامطلوب جاده های این استان تدبیری ویژه اندیشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، بر اساس آمارهای موجود، بیش از 60 درصد از یک هزار کیلومتر راه شریانی و مهم تهران ـ مشهد در استان سمنان قرار دارد و سالانه میلیون ها نفر از این مسیر و سایر جاده های ارتباطی استان استفاده می کنند.

استان سمنان بیش از سه هزار و 784 کیلومتر راه شهری و روستایی دارد که به گفته مسؤولان اداره کل راه و ترابری این استان، 2.

1 درصد کل راه های کشورمان بوده و این امر می طلبد تا توجه ویژه ای به سمنان در زمینه راه سازی و بهبود شرایط عبور و مرور شود.

گفته می شود که استان سمنان سالانه میزبان بیش از 20 میلیون زائر حرم امن رضوی است و از این رو، نگهداری راه ها، توجه به ورودی و خروجی شهرها، ارائه خدمات بهتر به مسافران و .

در این استان ضروری است.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان در حالی می گوید یک سوم راه های استان سمنان نیازمند بهسازی است که سالانه شاهد جان باختن ده ها نفر از هم وطنانمان در جاده های این استان هستیم.

مرگ سالانه حدود 260 تن در راه های سمنان تقی کبیری، رییس پلیس راه استان سمنان در همین حال با بیان اینکه سالانه حدود 260 تن در راه های سمنان جان خود را از دست می دهند، بر ضرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار تراژدی مرگ در راه های سمنان

تکرار تراژدی مرگ در راه های سمنان