مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 13:252018-08-20اجتماعي

پایانه خسروی برای پذیرش روزانه 50 هزار زائر آماده است


سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آماده سازی زیرساخت های پایانه مرزی خسروی برای پذیرش روزانه 50 هزار نفر از زوار در ایام اربعین خبر داد.

- پایانه "خسروی" برای پذیرش روزانه 50 هزار زائر آماده است سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آماده سازی زیرساخت های پایانه مرزی خسروی برای پذیرش روزانه 50 هزار نفر از زوار در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریبرز کرمی با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین و اقداماتی که از سال های قبل برای تکمیل زیرساخت های مرز خسروی انجام شده، گفت: پیش بینی می شود این پایانه در ایام اربعین ظرفیت پذیرش روزانه 50 هزار زائر را داشته باشد.

کرمی در خصوص عرضه سوخت به ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس ها در مسیر تردد زوار اربعین نیز اظهار کرد: از ابتدای بزرگراه کربلا در کلیه جایگاه های سوخت منتهی به مرز خسروی سوخت یورو 4 عرضه می شود و شرکت پخش فرآورده های نفتی استان مشغول انجام اقدامات لازم در این خصوص است.

وی همچنین به نصب کانکس و بنرهای راهنمای زائرین در محوطه پایانه های مسافری استان اشاره و اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات قبل جایگاه هایی جهت پارکینگ خودروهای شخصی در مبادی ورودی شهرهای خصوصا شهرستان های قصرشیرین و مرز خسروی تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه خسروی برای پذیرش روزانه 50 هزار زائر آماده است

پایانه خسروی برای پذیرش روزانه 50 هزار زائر آماده است