مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 13:102018-08-20ورزشي

بانوان گلف باز ایران به مسابقات جهانی ایرلند می روند


اردوی تیم ملی گلف بانوان اعزامی به مسابقات جهانی ایرلند با حضور سه نفر از اعضای اصلی تیم ملی در محل زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیبون گلف با بیان این مطلب اظهار داشت: این اردو با حضور خانمها نازنین شهرکی، زیبا مردانی و مینو موسوی نژاد که از نفرات اصلی تیم ملی گلف بانوان هستند، در محل زمین گلف مجموعه انقلاب برگزار شد.

وی افزود: این اردو برای آماده سازی اعضای اصلی تیم ملی تشکیل شده است.

همچنین مینو موسوی نژاد لژیونر ایرانی مقیم اسپانیا که در مسابقات قهرمانی کشور سال گذشته در رده سنی زیر 18 سال با اختلاف زیاد با نفر بعد از خود توانست به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد، برای اولین بار در تاریخ گلف بانوان کشور در قالب تیم ملی ایران در رده سنی زیر 18 سال مسابقه می دهد.

هدایت این اردو به عهده نازنین شهرکی کاپیتان تیم ملی بانوان است.

همچنین نازنین شهرکی کاپیتان تیم ملی گلف بانوان در مورد شرایط نفرات اعزامی به مسابقات جهانی گفت: خوشبختانه ملی پوشان شرایط خوبی دارند و با عزمی جدی در اردوی آماده سازی بسر می برند.

تیم های اسپانیا، کانادا و استرالیا در رشته گلف درعرصه دنیا حرف نخست را می زنند و همگی مدعی جدی هستند لذا هدف ما این است که با اقتدار مقابل حریفان خود بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان گلف باز ایران به مسابقات جهانی ایرلند می روند

بانوان گلف باز ایران به مسابقات جهانی ایرلند می روند