مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 12:462018-08-20ورزشي

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه شاهرود و فدراسیون فوتبال منعقد شد


قرارداد همکاری بین دانشگاه صنعتی شاهرود و فدراسیون فوتبال به منظور فراهم کردن زمینه لازم برای استفاده از ظرفیت های دانشگاه برای توسعه ورزش کشور منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تفاهم نامه همکاری فی مابین دانشگاه صنعتی شاهرود و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران عصر یک شنبه منعقد شد که بر این اساس فوتبالیست های استان سمنان موظف هستند برای شرکت در هرگونه مسابقه شهرستانی، استانی، کشوری و جهانی دوره ارزیابی جامع پزشکی فوتبال را در دانشگاه صنعتی شاهرود بگذرانند.

مرکز جامع ارزیابی پزشکی ورزشی فوتبال دانشگاه صنعتی شاهرود هفتمین مرکز کشور بعد از شهر های رشت، تبریز، بجنورد، یزد، ساری و شهرکرد خواهد بود که با همکاری هیئت فوتبال فوتبالیست ها می بایست تست های قلبی و عروقی را انجام و گواهینامه این مرکز را دریافت کنند.

مفاد این تفاهم نامه عمدتا مربوط به مسائل پژوهشی و همکاری های مشترک در زمینه های آموزشی ذکر شده است که اجرایی شدن تبصره های آن در توسعه ورزش فوتبال موثر خواهد بود.

با توجه به مرگ ومیر های ناشی از فعالیت های شدید ورزشی به ویژه در فوتبال، این فدراسیون می کوشد تا از ظرفیت دانشگاه ها برای ارتقا فوتبال کشور استفاده کند لذا این تفاهم نامه همکاری بین محمدمهدی فاتح رییس دانشگاه صنعتی شاهرود و محمدمهدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه شاهرود و فدراسیون فوتبال منعقد شد

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه شاهرود و فدراسیون فوتبال منعقد شد