مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 11:552018-08-20سياسي

سوال جمعی از اعضای فراکسیون امید از وزیر کشور درباره تجمع قم


نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از طرح سوال جمعی از اعضای این فراکسیون از وزیر کشور درباره تجمع قم خبر داد.

- سوال جمعی از اعضای فراکسیون امید از وزیر کشور درباره تجمع قم نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از طرح سوال جمعی از اعضای این فراکسیون از وزیر کشور درباره تجمع قم خبر داد.

محمدرضا تابش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مجموعه فعل و انفعالات و اتفاقاتی در کشور در حال وقوع است که قدری ابهام برانگیز است اگر این پازل ها را کنار هم بچینیم به این تحلیل می رسیم که جریانی فراتر از طرح سوال، استیضاح، تجمع و شعار ساختارشکنانه به دنبال سازمان دادن اقداماتی است که خواسته یا ناخواسته در موقعیت فعلی آب ریختن به آسیاب دشمن است.

وی با بیان این که این اقدامات موجب افزایش اعتماد مردم به حاکمیت نمی شود، تصریح کرد: شاید در مواردی خواسته یا ناخواسته در میدانی حرکت می شود که طراحی بدخواهان نظام است ما شاهد این بودیم که در دولت اوباما 20 نفر در خزانه داری این کشور مسئول تحریم های اقتصادی ایران بودند و این تعداد الان به 300 نفر رسیده است اما ما چه کرده ایم و چه اقدام بازدارنده ای صورت گرفته است؟ تابش با بیان این که هدف از طرح سوال از وزیر کشور درباره ی تجمع اخیر قم ریشه یابی این وقایع است، گفت: چطور می شود در تجمع روحانیون در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوال جمعی از اعضای فراکسیون امید از وزیر کشور درباره تجمع قم

سوال جمعی از اعضای فراکسیون امید از وزیر کشور درباره تجمع قم