مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 11:502018-08-20اقتصادي

برنامه احداث 50 هزار مسکن در شهرهای جدید


برنامه احداث 50 هزار واحد مسکونی در مجموعه شهرهای جدید را مدنظر داریم که در اولین گام 10 هزار واحد را در هفته دولت کلنگ می زنیم.

- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه احداث 50 هزار واحد مسکونی در مجموعه شهرهای جدید را مدنظر داریم که در اولین گام 10 هزار واحد را در هفته دولت کلنگ می زنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری اظهار کرد: عملیات احداث 50 هزار واحد مسکونی را در دستور کار داریم.

امسال در هفته دولت 12 پروژه مسکونی را شروع می کنیم که 10 هزار واحد را شامل می شود.

در دهه فجر 50 هزار واحد مدنظر قرار می گیرد.

این پروژه ها در صدرای شیراز، بهارستان، فولادشهر و مجلسی در اصفهان، اندیشه و پرند در استان تهران، هشتگرد در استان البرز، گلبهار در خراسان رضوی، مهاجران و امیرکبیر در استان مرکزی و سیراف در استان بوشهر آغاز می شود.

روش ساخت به صورت مشارکتی است.

قرارداد واگذاری زمین را به انبوه سازان با دوره تنفس در پرداخت بهای زمین منعقد می کنیم که هم انبوه سازان فعال شوند و هم بخشی از نقدینگی جامعه به سمت فعالیتهای مولد برود.

طاهرخانی در پاسخ به این سوال که اولویت 50 هزار واحد چه اقشاری هستند، گفت: شهرهای جدید یکی از جاهایی بوده که بیشترین عرضه مسکن مهر را داشته و بیشتر اقشار کم درآمد جامعه در آن حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه احداث 50 هزار مسکن در شهرهای جدید

برنامه احداث 50 هزار مسکن در شهرهای جدید