مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 11:112018-08-20اجتماعي

تمهیدات ویژه پلیس برای عید قربان/ آمادگی کامل برای اوج گیری سفر های شهریوری


رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه تمهیدات ویژه ای برای عید قربان دیده شده است از آمادگی پلیس راهور برای اوج گیری سفر های شهریور ماه خبر داد و با ارائه آمار هایی از رانندگان خواست تا در سفر های تابستانی خود بیش از پیش نسبت به رعایت قوانین حساس باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سردار تقی مهری صبح امروز در جمع خبرنگاران درخصوص برنامه ریزی پلیس برای برگزاری عید سعید قربان در سراسر کشور اظهار کرد: عید قربان امسال با تعطیلات پایان هفته مقارن شده و با توجه به این موضوع، پلیس در دو بخش ترافیکی و انتظامی، تمهیداتی را پیش بینی کرده است.

وی ادامه داد: پلیس راهور ناجا در سراسر کشور و در نقاطی که نماز عید قربان اقامه می شود تمهیدات ویژه ای را در نظر گرفته و در هر نقطه با توجه به موقعیت آن، محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی را طراحی کرده است که البته در کنار این تمهیدات، دسترسی های جایگزین برای مراکزی همچون ترمینال ها، پایانه های مسافری و .

نیز در نظر گرفته شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن شهریور ماه و افزایش سفر های تابستانی در این ماه اظهار کرد: پر ترددترین و در عین حال پر تصادف ترین ماه سال، شهریور ماه است و سال گذشته بیش از 1700 نفر در این ماه در حوادث ترافیکی جان خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ویژه پلیس برای عید قربان/ آمادگی کامل برای اوج گیری سفر های شهریوری

تمهیدات ویژه پلیس برای عید قربان/ آمادگی کامل برای اوج گیری سفر های شهریوری