مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 11:002018-08-20فرهنگي

«تنگه ابو قریب»، فیلمی برای امروز


در روزگاری که حرف های تکراری و ادعاهای بزرگ سعی در پنهان کردن ناکارامدی ها دارد، فیلم «تنگه ابوقریب» بی ادعا و بی نقص راه درست و هوشمندانه ای را مقابل مخاطبانش قرار می دهد.

- حامد محمدی می گوید: در روزگاری که حرف های تکراری و ادعاهای بزرگ سعی در پنهان کردن ناکارامدی ها دارد، فیلم تنگه ابوقریب بی ادعا و بی نقص راه درست و هوشمندانه ای را مقابل مخاطبانش قرار می دهد.

حامد محمدی، نویسنده و کارگردان سینما در یادداشتی که به طور اختصاصی در اختیار ایسنا قرار گرفته درباره فیلم تنگه ابوقریب بهرام توکلی نوشته است: شرایط سخت و روزگار تلخ قرار است با مردم ایران همیشه همراه باشد و در هر برهه ای از تاریخ به بهانه ای لحظه ای دست از سر مردم برندارد.

زمانی با جنگ و عواقبش، زمانی با تحریم و بحران هایش، روزگاری با فشارهای اقتصادی و شرایط پیچیده اش و در مقاطع زیادی با سوء مدیریت ونتیجه های جبران ناپذیرش.

در روزگاری که سیاست مداران و سیاست پیشگان کاری برای این شرایط نمی کنند و همچنان با ادعاهای بزرگ و حرف های تکراری از جنس همه چیز آرام است یا دشمن چنین و چنان می کند که این سال ها به گوش همه آشناست، ناکارآمدی شان را پنهان می کنند فیلمی بی ادعا و گرم و بی نقص ساخته شده که برای مردم است و به سادگی راه درست و هوشمندانه ای را مقابل مخاطبش قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تنگه ابو قریب»، فیلمی برای امروز

«تنگه ابو قریب»، فیلمی برای امروز