مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 08:452018-08-20حوادث

کشف انبار احتکار کالا به ارزش 135 میلیارد ریال در اسفراین


فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از کشف انبار احتکار کالا به ارزش 135میلیارد ریال در اسفراین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزییات این خبرگفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به نگهداری غیر قانونی تعداد قابل توجهی اقلام مصرفی در یک انبار غیر مجاز در شهرستان اسفراین کرده بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به این که مأموران به همراه کارشناسان مربوطه با هماهنگی مقام قضایی، به مکان مورد نظر اعزام شدند، افزود: مأموران در بازرسی از این انبار تعداد 970 عدد لنت خودرو، 2 هزار و 520 کیلو گرم برنج پاکستانی، مقدار 500 کیسه 20 کیلویی نمک و 100 کیسه 50 کیلویی شکر احتکار شده کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی خرسان شمالی با اشاره به این که ارزش کالاهای کشف شده 135 میلیارد ریال اعلام شد، اظهار کرد: در این عملیات یک نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گردید.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به این که پلیس با هرگونه اقدامی که به اقتصاد کشور لطمه وارد کند به شدت برخورد می کند، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از وجود اینگونه انبارها سریعاً موضوع را از طریق پل ارتباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار احتکار کالا به ارزش 135 میلیارد ریال در اسفراین

کشف انبار احتکار کالا به ارزش 135 میلیارد ریال در اسفراین