مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 08:052018-08-20اقتصادي

بررسی مشکلات سوختی کشاورزان خاش


دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان گفت: توجه به مباحث و ظرفیت های اشتغالزایی و حمایت از تولیدات داخلی مورد توجه دولت است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- محبی در نشست بررسی مشکلات سوختی کشاورزان روتک و مردم مرزی خاش افزود: مقابله با متخلفان و پیشگیری از سوءاستفاده از اراضی ملی و ارائه راهکارهای مناسب برای پیشگیری از خسارت به مردم و تلاش و برنامه ریزی و تدبیر جهت کاهش مشکلات از اولویت های مهم به شمار می رود که در دولت باید برجسته دیده شوند .

وی اظهار کرد: صدور مجوز برای حل مشکلات سوختی کشاورزان در منطقه مرزی روتک خاش در دستور کار است که بزودی امیدواریم بتوانیم خدمات خوبی را به مرزداران و تولیدکنندگان منطقه ارائه دهیم .

محبی ادامه داد: در استان نگاه خوبی برای رفع مشکلات مردم وجود دارد که با هماهنگی دستگاههای اجرایی تلاش می کنیم گره از مشکلات مردم باز کنیم .

وی تصریح کرد: در شهرستان ها اهداف بومی سازی دنبال می شود و با دادن اختیارات به فرمانداران و مدیران شرایطی مطلوب و یکپارچه برای حل مشکلات مردم فراهم است.

این مسئول ادامه داد: در بازدیدهای میدانی و کارگروه های سوخت و فنی و تخصصی به نتایج مطلوبی خواهیم رسید و فرصت در اختیار شرایطی مناسب را برای حل مشکلات مردم فراهم کرده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات سوختی کشاورزان خاش

بررسی مشکلات سوختی کشاورزان خاش