مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مرداد 1397 ساعت 01:052018-08-19ورزشي

پدیده های لیگ هجدهم/ صدرنشینی شاگردان یحیی و آقای گلی یک مدافع


با گذشت چهار هفته ابتدایی لیگ هجدهم رکوردهایی در حال شکستن است و بازیکنانی به عنوان پدیده نام خود را بر سر زبان ها انداخته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از گذشت 4 هفته از لیگ برتر فوتبال ایران، شاگردان یحیی گل محمدی در تیم فوتبال پدیده با 9 امتیاز صدرنشین لیگ هجدهم هستند.

این تیم پس از شکست در هفته اول مقابل پرسپولیس توانست سه پیروزی متوالی کسب کند و به تنهایی در رده اول جدول رده بندی قرار بگیرد.

صدرنشینی پدیده در حالی است که وضعیت این تا 45 روز پیش از شروع مسابقات لیگ مشخص نبود و حتی خبرهایی از انحلال این تیم در برخی رسانه ها منتشر شد.

اما پدیده ای ها با هدایت گل محمدی کار خود را آغاز کردند و به قول سرمربی این تیم مشکلات شان را رسانه یی نکردند تا این تیم بدون رقیب در صدر جدول جای بگیرد.

از دیگر نکات جالب لیگ هجدهم، گل نخوردن پرسپولیس در چهار هفته ابتدایی است و اگر این رکورد در هفته بعد مقابل پیکان ادامه پیدا کند، پرسپولیس یک رکورد دیگر را نیز به نام خود ثبت می کند.

مسجدسلیمانی ها که به تازگی به لیگ برتر پیوستند هم آمار عجیبی را از خود به جا گذاشتند و هنوز نتوانستند دروازه حریفان خود را باز کنند.

این در حالی است که آن ها یک از بهترین های خط حمله در فصل قبل لیگ آزادگان بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده های لیگ هجدهم/ صدرنشینی شاگردان یحیی و آقای گلی یک مدافع

پدیده های لیگ هجدهم/ صدرنشینی شاگردان یحیی و آقای گلی یک مدافع