مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 22:062018-08-19سياسي

واقعه غدیر در 100 نقطه کشور بازسازی می شود


مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر گفت: بازسازی واقعه غدیر در 100 نقطه کشور اجرا می شود که مردم هدایت و نظارت این برنامه را بر عهده دارند که امیدواریم در این مسیر مقدس گامی اندک برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حسین ظریف منش عصر امروز در دیدار با آیت الله سبحانی اظهار کرد: امسال نهمین سال بازسازی واقعه غدیر است که سعی شده کار بازسازی واقعه غدیر فراگیری و تأثیرگذاری بیشتری نسبت به سال های گذشته داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد بین الملل غدیر با استفاده از فرمایشات و رهنمودهای مراجع و رهبری علاوه بر گرامیداشت و ترویج غدیر، فرهنگ سازی و معرفت افزایی را سرلوحه خود قرار داده است.

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر با بیان اینکه دشمن تلاش کرده که غدیر فراموش شود گفت: غدیر حقیقتی است که وظیفه داریم درس ها و تعالیم آن را برجسته کنیم تا آموزه های آن در زندگی جاری شود.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تداوم راه غدیر محسوب می شود و فلسفه انقلاب فلسفه غدیر است که برنامه های فرهنگ ساز و جشنواره های هنری مانند قصه نویسی، خوشنویسی، فیلم و شعر در دستور کار قرار گرفته است.

ظریف منش عنوان کرد: برگزاری همایش های علمی نیز در دستور کار است و بر همین اساس برخی از مباحث مرتبط با امیر مؤمنان(ع) مانند جهاد اقتصادی، کار و انفاق و بخشش در جامعه ترویج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعه غدیر در 100 نقطه کشور بازسازی می شود

واقعه غدیر در 100 نقطه کشور بازسازی می شود