مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 21:562018-08-19سياسي

واقعه غدیر امری الهی است/ ولی فقیه جامع الشرایط هدایت کننده جامعه است


غدیر خم امری الهی است و پیامبر اکرم(ص) با بیان عبارت «مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِیٌّ مَوْلاهُ» به دستور الهی جامه عمل پوشاندند.

- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: غدیر خم امری الهی است و پیامبر اکرم(ص) با بیان عبارت مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِیٌّ مَوْلاهُ به دستور الهی جامه عمل پوشاندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله محمد مؤمن امشب در دیدار با اعضای ستاد بازسازی غدیر با اشاره به اهمیت بازسازی واقعه غدیر و فعالیت در این زمینه اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) بر اساس دستور الهی به معرفی امام علی(ع) در غدیر پرداختند بنابراین دستور خداوند بر این امر قرار داشته و تنها خواسته ایشان نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: غدیر خم امری الهی است و رسول خدا(ص) با بیان عبارت مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِیٌّ مَوْلاهُ به دستور الهی جامه عمل پوشاندند.

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه غدیر نشان دهنده این امر است که ولایت پس از پیامبر اکرم(ص) از سوی خداوند تعیین می شود گفت: انسان برای دستیابی به سعادت نیازمند سرپرستی است که از سوی خداوند برای او تعیین شده است تا بتواند مسیر صحیح را به او نشان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعه غدیر امری الهی است/ ولی فقیه جامع الشرایط هدایت کننده جامعه است

واقعه غدیر امری الهی است/ ولی فقیه جامع الشرایط هدایت کننده جامعه است