مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 21:062018-08-19سياسي

طبل رسوایی آمریکا را باید به صدا درآوریم


با استفاده از فضای مجازی باید صدایمان را به گوش دنیا رسانده و طبل رسوایی آمریکا را به صدا درآوریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام بعدازظهر امروز در سومین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی در حرم شاه چراغ (ع) با بیان اینکه رهبری فرمودند در مورد حقوق بشر نباید دفاع کننده، بلکه حمله کننده باشیم، اظهار داشت: آمریکا ادعای خدایی دارد و می گوید هر کاری ما می کنیم درست است و این هژمونی را پس از فروپاشی شوروی سابق به تمام مردم دنیا غالب کرده است.

وی افزود: آمریکا معتقد است هم قدرت دارد و هم سلطه و هم توجیه برای کارهایش اما در واقع امروز این کشور رو به افول است ولی ما خودمان نیز که همراه ولی زمان بودیم، این امر را باور نکرده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس همچنین گفت: ما امروز در خصوص مسئله حقوق بشر عقب هستیم و کار ما تنها اطلاع رسانی نیست و باید دید چکار کنیم که طبل رسوایی آمریکا زده شود اما متأسفانه در این مورد ضعف داریم.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه ماذنه مسجد مسلمانان باید از آمریکای لاتین تا آن طرف ژاپن را طی کند و اگر این کار را کردید مطمئن باشید هم صدا پیدا خواهید کرد، افزود: آمریکا ابزاری به نام رسانه دارد اما طبل توخالی است و ما باید مدعی حقوق بشر از آنان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبل رسوایی آمریکا را باید به صدا درآوریم

طبل رسوایی آمریکا را باید به صدا درآوریم