مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 20:112018-08-19دانش

مجموعه دانشگاه آزاد باید برای حل مسائل کشور گام های اساسی بردارد


مراسم معارفه دکتر طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی رییس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد، - گفت: مجموعه دانشگاه آزاد باید برای حل مسائل کشور گام های اساسی بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم معارفه دکتر محمدمهدی طهرانچی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، عصر روز یکشنبه 28 مردادماه با حضور رییس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی، معاونین و تعدادی از اعضای دفتر هیأت امنا برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر ولایتی با تسلیت شهادت امام محمدباقر (ع)، ضمن تشکر از زحمات یک سال گذشته دکتر فرهاد رهبر، برای دکتر محمدمهدی طهرانچی به عنوان منتخب هیأت امنا آرزوی توفیق کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر تحولات مثبت قرار دارد، تأکید کرد: باید روحیه امید و تحول خواهی را در بین اساتید و دانشجویان تقویت کرد و در جهت اجرای سیاست هایی که از ابتدا به عنوان محور اصلی فعالیت ها اعلام شده است، اعم از ارتقای کیفی برنامه ها و آموزش ها، شفافیت، استفاده از ظرفیت ها، جذب نخبگان، توجه به مناطق محروم، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی گام برداشت.

ولایتی با اشاره به این که دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگ ترین دانشگاه حضوری جهان بازوی قدرتمند علمی برای نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه دانشگاه آزاد باید برای حل مسائل کشور گام های اساسی بردارد

مجموعه دانشگاه آزاد باید برای حل مسائل کشور گام های اساسی بردارد