مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 18:452018-08-19سياسي

حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی شد


رهبر انقلاب در حکمی حجت الاسلام محمد قمی را به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی منصوب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این حکم به شرح زیر است: بسمه تعالی جناب حجت الاسلام آقای شیخ محمد قمی دامت توفیقاته اکنون که سازمان تبلیغات اسلامی پس از یک دوره ی طولانی به مدیریت جناب حجت الاسلام آقای سیدمهدی خاموشی به رشد و توسعه ی کمّی و کیفی قابل توجه نائل گشته است، با تشکر از زحمات و تلاش ها و خدمات متراکم ایشان، جنابعالی را که بحمدالله از دانش و ابتکار و انگیزه و نشاط جوانی برخوردارید به ریاست این سازمان منصوب میکنم.

سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهم ترین رویش های انقلاب اسلامی است که با تصمیمی روشن بینانه و ژرف نگرانه با هدف تبلیغ و عرضه ی اندیشه ی تابناک اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه و آله) به جامعه ی انقلابی بویژه جوانان جویای حقیقت و معرفت، شکل گرفت.

این سازمان بحمدالله طی حدود 4 دهه اخیر منشاء خدمات و برکاتی بوده است و امروز ضرورت وجودی آن نه تنها کاهش نیافته بلکه ضریبی فزاینده یافته است.

تبیین و عرضه ی فکر و فرهنگ و معارف اسلامی با توجه به نیازهای روز و با نوآوری در ادبیات و روش ها بگونه ای که بر جان و دل مخاطبان بنشیند و وجود آنان را از کوثر حقیقت دین سیراب نماید، رسالت بسیار مهم این سازمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی شد

حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی شد