مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 16:152018-08-19سياسي

مهمترین تصمیمات امروز کمیسیون های تخصصی مجلس


سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

- اصغر سلیمی در گفت وگو با ایسنا ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، بیان کرد: در جلسه امروز ادامه طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه ماده 12 این طرح به بحث گذاشته شد، بیان کرد: بر اساس این ماده اشخاصی از داوطلب شدن در انتخابات محروم هستند، مگر اینکه حداقل 6 ماه قبل از ثبت نام برای انتخابات از سمت خود استعفا دهند.

این افراد شامل رییس جمهور و معاونین ایشان، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و معاونینش، مشاورین و معاونین رییس جمهور، روسای دفاتر سران سه قوه، وزرا و سرپرست های وزارت خانه ها، معاونین و مشاوران وزرا، مدیران کل حوزوی وزارتی، رییس دیوان عالی کشور و معاونین وی، دادستان کل کشور، رییس سازمان بازرسی کل کشور و معاونین وی، رییس جمعیت هلال احمر و معاونین وی، استانداران، فرمانداران و بخشداران، رییس دانشگاه آزاد اسلامی، رییس کل بانک مرکزی و معاونین و مشاورین وی و شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهر ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین تصمیمات امروز کمیسیون های تخصصی مجلس

مهمترین تصمیمات امروز کمیسیون های تخصصی مجلس