مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 16:112018-08-19حوادث

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خبر داد شناسایی 17 انبار احتکار در همدان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف و شناسایی 17 انبار احتکار در سطح استان خبر داد و گفت: پرونده پنج انبار به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

- علیرضا حسن پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: تاکنون 17 انبار دارای کالاهای احتکاری در استان همدان شناسایی و محموله ها کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه 5 فقره از پرونده ها به تعزیرات ارسال شده و مابقی هنوز توسط مراجع ذیصلاح در دست بررسی دقیق است، گفت: دو مورد از این پرونده ها نیز منتهی به صدور حکم و محکومیت شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با بیان اینکه دو پرونده محکوم شده مربوط به احتکار سبوس و برنج بوده است، گفت: مابقی پرونده ها در زمینه احتکار روغن موتور، برنج، لوازم خانگی، حبوبات و قند و شکر بوده که البته برخی از آنها هنوز به تعزیرات ارجاع نشده است.

وی با اشاره به اینکه انبارهای احتکار در شهرهای همدان، نهاوند، اسدآباد و تویسرکان شناسایی و کشف شده است، عنوان کرد: در وضعیت کنونی، برنامه های بازرسی و گشت مشترک سیار در دست انجام است و در حال حاضر 15 شعبه سیار در سراسر استان فعالیت می کنند.

حسن پور با بیان اینکه کارشناسان تعزیرات حکومتی در سطح بازار حضور دارند و راسا نسبت به بازرسی و نظارت اقدام می کنند، گفت: براساس آمار از مجموع کل پرونده های ارسال شده به تعزیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خبر داد شناسایی 17 انبار احتکار در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خبر داد شناسایی 17 انبار احتکار در همدان