مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 16:052018-08-19سياسي

برگزاری 10 همایش بزرگداشت غدیر در سال جاری


مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر درباره فعالیت های این بنیاد در عید غدیر گفت: امسال 10 همایش از سوی بنیاد غدیر برگزار می شود که بخشی از آن در فاصله بین عید قربان تا غدیر و بخشی از آن ها نیز در طی سال انجام خواهد شد تا فعالیت های این بنیاد به ایام خاصی از سال محدود نباشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسن، حسین ظریف منش ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیر با آیت الله سعیدی در سالن محراب حرم مطهر گفت: امسال برای نهمین سال، این واقعه بزرگ در شهرهای مختلف کشور بازسازی می شود.

وی با اشاره به فعالیت بنیاد بین المللی غدیر در تمامی استان های کشور گفت: در سال گذشته علاوه بر استان های کشور، در 400 شهرستان نیز دفاتر نمایندگی بنیاد غدیر گسترش یافت.

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر افزود: بنیاد بین المللی غدیر در 17 سال فعالیت خود کارهای ارزشمند ترویجی و معرفتی انجام داده تا فلسفه غدیر در میان مردم تبیین گردد.

وی با اشاره به فعالیت های بنیاد بین المللی غدیر در سال جاری گفت: امسال 10 همایش از سوی بنیاد غدیر برگزار می شود که بخشی از آن در فاصله بین عید قربان تا غدیر و بخشی از آن ها نیز در طی سال انجام خواهد شد تا فعالیت های این بنیاد به ایام خاصی از سال محدود نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 10 همایش بزرگداشت غدیر در سال جاری

برگزاری 10 همایش بزرگداشت غدیر در سال جاری