مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 15:362018-08-19دانش

«فرادرس» موفق به جذب بیشترین سرمایه در تاریخ آموزش آنلاین ایران شد


«فرادرس» مجموعه ای است که در آستانه 10 سالگی قرار دارد و تقریباً در تمام این سال ها، تمرکز خود را بر حوزه آموزش آنلاین قرار داده و کوشش کرده تا بحث آموزش در کشور را مدرن و مهارت محور کند.

- فرادرس موفق به جذب بیشترین سرمایه در تاریخ آموزش آنلاین ایران شد فرادرس مجموعه ای است که در آستانه 10 سالگی قرار دارد و تقریباً در تمام این سال ها، تمرکز خود را بر حوزه آموزش آنلاین قرار داده و کوشش کرده تا بحث آموزش در کشور را مدرن و مهارت محور کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرادرس مجموعه ای است که در آستانه 10 سالگی قرار دارد و تقریباً در تمام این سال ها، تمرکز خود را بر حوزه آموزش آنلاین قرار داده و کوشش کرده تا بحث آموزش در کشور را مدرن و مهارت محور کند.

در طی مدت زمان یاد شده، مجموعه فرادرس توانسته با یاری بیش از 700 مدرس تراز اول، بیش از8500 ساعت آموزش تخصصی و مبتنی بر مهارت آموزی را در قالب 800 عنوان تولید و در اختیار عموم علاقه مندان به کسب علم و دانش قرار دهد.

جالب است بدانید، فرادرس در طی 9 سال و نیم از بازه عمر خود، بدون جذب سرمایه بیرونی به فعالیت و رشد پرداخته است.

هر چند این مجموعه اکنون و پس از طی شدن مدت زمان مورد اشاره، عاقبت در روز دوشنبه، مورخ بیست و دوم خرداد ماه 1397 خبر از جذب سرمایه برای نخستین بار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فرادرس» موفق به جذب بیشترین سرمایه در تاریخ آموزش آنلاین ایران شد

«فرادرس» موفق به جذب بیشترین سرمایه در تاریخ آموزش آنلاین ایران شد