مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 15:362018-08-19بين الملل

تا وقتی ضروری بدانیم، به حضور نظامی مان در عراق ادامه خواهیم داد


سخنگوی ائتلاف آمریکا در امارات متحده عربی گفت که نظامیان آمریکایی تا زمانی که واشنگتن ضروری تشخیص دهد، در عراق باقی خواهند ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به رغم تاکیدهای برخی مقام ها و شخصیت های عراقی درباره لزوم خارج شدن نظامیان آمریکایی از این کشور، یک مقام نظامی واشنگتن گفته که حضور نظامیان آمریکایی در عراق همچنان ادامه می یابد.

سخنگوی ائتلاف به رهبری آمریکا برای آنچه که مقابله با داعش خوانده می شود، امروز یکشنبه در یک نشست خبری در ابوظبی امارات متحده عربی درباره حضور نظامی آمریکا در عراق گفت: ما تا زمانی که فکر کنیم حضور نظامیان ما در آنجا (عراق) نیاز است، نظامیانمان را حفظ خواهیم کرد .

ژنرال شان رایان مدعی شد: دلیل اصلی (ادامه حضور نظامی آمریکا در عراق) بعد از شکست نظامی داعش، تلاش ها برای ایجاد ثبات است ما هنوز هم باید آنجا باشیم و این یکی از دلایلی است که ما حضورمان را حفظ خواهیم کرد .

این مقام واشنگتن البته تاکید کرد که احتمال کاهش تعداد نظامیان آمریکایی در عراق وجود دارد و این موضوع به حضور نیروهای نظامی کشورهای عضو ناتو در عراق بستگی دارد.

رایان گفت: احتمال کاهش تعداد نیروهای آمریکایی در عراق وجود دارد البته این موضوع به زمان ورود ناتو (به عراق) و کمک آنها برای آموزش نیروها بستگی دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا وقتی ضروری بدانیم، به حضور نظامی مان در عراق ادامه خواهیم داد

تا وقتی ضروری بدانیم، به حضور نظامی مان در عراق ادامه خواهیم داد