مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 15:012018-08-19فرهنگي

برپایی نمایشگاه آثار خسرو سینایی در باغ موزه هنر ایرانی


آیین افتتاح ویژه برنامه «مثل یک قصه»، بررسی 50 سال آفرینش هنری خسرو سینایی فیلمنامه نویس و کارگردان مطرح کشورمان، ساعت 17 روز جمعه 2 شهریور در باغ موزه هنر ایرانی برگزار می شود.

- آیین افتتاح ویژه برنامه مثل یک قصه ، بررسی 50 سال آفرینش هنری خسرو سینایی فیلمنامه نویس و کارگردان مطرح کشورمان، ساعت 17 روز جمعه 2 شهریور در باغ موزه هنر ایرانی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ویژه برنامه مثل یک قصه به مدت 15 روز در باغ موزه هنر ایرانی برگزار می شود و در طی آن هشت فیلم سینمایی بلند و 24 فیلم مستند از ساخته های خسرو سینایی به نمایش گذاشته می شود و در پایان هر بخش، جلسه پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد.

در بخش دیگری از این رویداد عکس های تاریخی از آلبوم تصاویر خانوادگی با روایتی داستان گونه برای مخاطبان به نمایش گذاشته می شود.

در این رویداد علاوه بر نمایش آثار مکتوب از قبیل شعر، فیلمنامه و آثار ترجمه، شرایطی فراهم شده تا علاقه مندان بتوانند آثار را با امضای این هنرمند پیشکسوت تهیه کنند.

نمایش جایزه های ملی و بین المللی، لوح ها و نشان های دریافتی و همچنین پخش برخی موسیقی فیلم های ساخته شده توسط سینایی و به نمایش گذاشتن ساز آکاردئون ایشان که با آن در سال 1965 در سالن موتزارت کاخ کنسرت شهر وین قطعاتی را تکنوازی کرد از دیگر جاذبه های این رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه آثار خسرو سینایی در باغ موزه هنر ایرانی

برپایی نمایشگاه آثار خسرو سینایی در باغ موزه هنر ایرانی