مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 14:512018-08-19اقتصادي

ورود پلیس برای برخورد با محتکران


پلیس برای برخورد با احتکارکنندگان و اخلال گران در بازار سکه و ارز نیز ورود پیدا کرده است و با عناصر اصلی برخورد خواهیم کرد، - ضمن آنکه هر سه قوا مصمم هستند که با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد و این اطمینان را به مردم عزیز کشور می دهیم که همچون گذشته از این دوره زمانی نیز به سلامت عبور خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار اسکندر مومنی درجمع خبرنگاران، با اشاره به میزان کشفیات ناجا در سطح کشور اظهار کرد: امسال شاهد افزایش کشفیات از قبیل: مواد مخدر، قاچاق کالا، سلاح و .

در سطح کشور هستیم، به گونه ای که حدود 10 درصد انواع مواد مخدر افزایش کشفیات داشته ایم.

وی به تبیین تاثیر سوء قاچاق کالا پرداخت و بیان کرد: قاچاق کالا به تولیدات ما صدمات زیادی وارد می کند و در مجموع امسال کشفیات قاچاق کالا 50 درصد رشد داشته و در دستگیری باند های بزرگ بالای 500 میلیون تومان نیز رشد داشته ایم.

سردار مومنی ادامه داد: پلیس برای برخورد با احتکارکنندگان و اخلال گران در بازار سکه و ارز نیز ورود پیدا کرده است و با عناصر اصلی برخورد خواهیم کرد، ضمن آنکه هر سه قوا مصمم هستند که با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد و این اطمینان را به مردم عزیز کشور می دهیم که همچون گذشته از این دوره زمانی نیز به سلامت عبور خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود پلیس برای برخورد با محتکران

ورود پلیس برای برخورد با محتکران