مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 14:502018-08-19سياسي

این سفر سفر پاک شدن است و شایسته نیست آلوده بازگردد...


انسان از خدا طلبی ندارد عبادات در تحت مدبرانه ترین برنامه ها زمینه زدودن ناپاکی ها را برای او فراهم آورده است حال بشر است و توجه به این نیازش .

.

- حاجی در این سفر این چنین فضای را تنفس می کند و اینگونه فرصتی را لمس می نماید او دعوت حق را لبیک گفته است و توفیق رفیق اش گردیده پس شایسته است قدر بداند و بهره بگیرد.

این سفر سفر پاک شدن است و شایسته نیست آلوده بازگردد .

دین بر اصولی از جمله حج استوار است و امام صادق (ع) فرمودند: تا کعبه برپاست دین برپاست.

زیرا حقیقت کعبه نجات و رهایی بشر است از تعلقات که با دین محقق می شود و امام به منزله کعبه قلمداد شده است چون دین به تصدی او دین می گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی دقیقی شاهرودی - استاد حوزه و دانشگاه و عضو حاضر در بعثه حج آیت الله سیستانی- که در مناسک حج به سر می برد در یادداشت اختصاصی که در اختیار ایسنا قرار داده، درباره فریضه حج آورده است: دین به عنوان یک شاخصه تاثیر گذار در زندگی بشر همواره ایفای نقش نموده است گاه با قوت و وسیع گاه توام با ضعف ظاهری؛ اما هیچ دوره ای از زندگی بشر خالی از دین به عنوان یک سری تفکرات تاثیر گذار بر اعمال انسان نبوده است.

اصرار دارم بر این نکته تاکید کنم آنچه از دین به بشر منتقل می شود شاکله و چهارچوبی است که در اعمال و رفتار بشر تبلور می یابد به این معنی که دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این سفر سفر پاک شدن است و شایسته نیست آلوده بازگردد...

این سفر سفر پاک شدن است و شایسته نیست آلوده بازگردد...