مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 14:462018-08-19حوادث

افشای جزییات پرونده کلاهبرداری سردار قلابی در «پرونده مستند»


«پرونده مستند» در قسمت جدیدش سراغ پرونده کلاهبرداری یک سردار قلابی رفته است که پسر فوت شده اش را هم شهید مدافع حرم جا می زد.

- افشای جزییات پرونده کلاهبرداری سردار قلابی در پرونده مستند پرونده مستند در قسمت جدیدش سراغ پرونده کلاهبرداری یک سردار قلابی رفته است که پسر فوت شده اش را هم شهید مدافع حرم جا می زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، امیر 57 ساله مردی است که با جعل عناوین دولتی و لشکری اعم از عنوان سردار سپاه، فرمانده یگان ویژه، یگان های ریاست جمهوری و غیره به همراه پسرش اقدام به سرقت و اخاذی از شهروندان می کرد.

این  متهم  که از طریق گرفتن وام برای افراد دیگر و تصادف های ساختگی و قولنامه کردن خودروها از مردم کلاهبرداری می کرد، 18 مرداد توسط پلیس تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شد.

در قسمت جدید پرونده مستند که امشب 28 مرداد ساعت 22:15 پخش می شود، سرهنگ کارآگاه داوود فرد ، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ  از جزییات پرونده و دستگیری پدر و پسر مأمورنما صحبت خواهد کرد.

پخش تصاویری از  مواجه سردار قلابی با شاکیان پرونده ، گفت وگو با متهمان، کارشناس  نیروی انتظامی و روانشناس برنامه، ابعاد این پرونده را بررسی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای جزییات پرونده کلاهبرداری سردار قلابی در «پرونده مستند»

افشای جزییات پرونده کلاهبرداری سردار قلابی در «پرونده مستند»