مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 14:302018-08-19دانش

آمار نهایی ثبت نام در رشته های بدون آزمون سال 97 اعلام شد


مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه تعداد 41 هزار و 898 داوطلب نسبت به انتخاب رشته در دوره های بدون آزمون کنکور سراسری 97 ثبت نام نمودند، - گفت: نتایج نهایی این داوطلبان شهریور ماه اعلام می شود.

دکتر حسین توکلی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این مطلب اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده مهلت انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در کنکور سراسری 97 به جز داوطلبان دانشگاه آزاد ساعت 24 روز دوشنبه 22 مرداد ماه پایان پذیرفت و داوطلبان با توجه به اصلاحات جدید و اعلام ظرفیت های جدید از سوی برخی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی که اطلاعیه آن شنبه(20 مرداد) بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت، نسبت به انتخاب حداکثر 150 کد رشته جدید اقدام کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس آمار اولیه اعلام شده تعداد 548 هزار و 617 داوطلب نسبت به انتخاب رشته در کنکور 97 اقدام کردند.

بدیهی است آمار نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

توکلی گفت: داوطلبانی که در کنکور شرکت کرده، ولی غایب بودند و همچنین کسانی که در این آزمون شرکت نکردند نیز می توانند تا ساعت 24 امشب 24 مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته در رشته های بدون آزمون اقدام کنند و بطوریکه بر اساس آمار نهایی اعلام شده تعداد 41 هزار و 898 داوطلب نسبت به ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار نهایی ثبت نام در رشته های بدون آزمون سال 97 اعلام شد

آمار نهایی ثبت نام در رشته های بدون آزمون سال 97 اعلام شد