مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 14:212018-08-19ورزشي

آغاز ششمین دوره لیگ آبهای آرام از هفته اول مهر


ششمین دوره لیگ آبهای آرام در دو بخش بانوان و آقایان از دهه اول مهرماه آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، پس از برگزاری جلسه هماهنگی لیگ و تایید کمیته آبهای آرام، بخشنامه برگزاری این مسابقات به باشگاه ها اعلام شد.

  هر باشگاه می تواند 12 ورزشکار در بخش بانوان و 12 ورزشکار در بخش آقایان داشته باشد که شامل 8 قایقران کایاک و 4 قایقران کانوکانادایی است.

این نفرات شامل 5 قایقران کایاک از رده سنی بزگسالان و 3 قایقران از رده سنی جوانان و در کانوکانادایی 2 قایقران از رده سنی بزرگسالان و 2 قایقران از رده سنی جوانان خواهد بود.

این مسابقات به صورت رفت و برگشت در چهار هفته برگزار می شود.

در دور رفت هر باشگاه تنها می تواند یک قایق در هر رویداد شرکت دهد اما در دور برگشت فقط در مواد کایاک و کانوکانادایی یک نفره مسافت 2000 متر و کانوکانادایی یک نفره مسافت 5000 متر هر باشگاه می تواند 2 قایق شرکت دهد.

  در دور رفت هر قایقران کایاک تنها مجاز به شرکت در 3 ماده از 5 ماده مسابقاتی است و در دور برگشت هر ورزشکار کایاک تنها مجاز به شرکت در یک ماده است البته برای ورزشکاران کانوکانادایی محدودیت وجود ندارد.

مسابقات فقط با قایق های شرکت پلاستکس به جز قایق های فایتر و قایق های ایرانی برگزار می شود اما این محدودیت برای ورزشکاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ششمین دوره لیگ آبهای آرام از هفته اول مهر

آغاز ششمین دوره لیگ آبهای آرام از هفته اول مهر