مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 14:152018-08-19اقتصادي

نزدیک به 94 درصد از داروهای مورد نیاز در داخل کشور تولید می شود


رییس انجمن ژنتیک ایران با اشاره به اینکه دانش نوین و فناوری جدید می تواند هر نوع مشکلی را که بشریت درگیر آن است، حل کند، گفت: خوشبختانه ایران از لحاظ پیشرفت علم و فناوری در دهه های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و این موضوع نشانگر سیر صعودی کشورمان به سوی قله پیشرفت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود تولایی یکشنبه 28 مرداد در نشست علمی و تخصصی بیوتکنولوژی در استان همدان، اظهار کرد: آمارهای چشمگیر در پیشرفت علم نشانگر رتبه برتر ایران در زمینه علم و فناوری در دهک دوم است و در منابع نفت و گاز می توان گفت ایران در رتبه دوم قرار دارد و کشوری که حائز این رتبه است جزء کشورهایی است که در تمام زمینه ها واردات دارد، این در حالیست که اگر از دانش های نوین استفاده ای داشتیم درصد واردات به شدت کاهش پیدا می کرد.

وی افزود: کشور دانشمندان پرآوازه ای پرورانده که افتخار کل جهان هستند و متأسفانه امروزه آنها را به فراموشی سپرده ایم، ایران و دیگر کشورهای مسلمان از لحاظ جغرافیایی در بهترین نقاط کره قرار دارند اما 46 درصد از فقرای جهان، مسلمانان هستند.

در بعضی مواقع از دانش نوین به گونه ای صحبت می کنیم که گویا تا کنون این کلمه را نشنیده ایم، در صورتی که عمل به آن فقط نیازمند همت و تلاش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیک به 94 درصد از داروهای مورد نیاز در داخل کشور تولید می شود

نزدیک به 94 درصد از داروهای مورد نیاز در داخل کشور تولید می شود