مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 13:452018-08-19سياسي

آموزش و پرورش جای سیاسی بازی نیست


آموزش و پرورش جای جناح بازی و سیاسی بازی نیست، چرا که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی این سیاسی بازی برای آموزش و پرورش سم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمجتبی ملکی امروز یکشنبه در دومین گردهمایی اعضاء کمیته همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان خراسان جنوبی اظهار کرد: 5000 شهید روحانی، 5000 شهید معلم و 36 هزار شهید دانش آموز تقدیم نظام اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه دامنه و چتر دین گسترده است، گفت: خوارج به واسطه جهالت که بر فکر و اندیشه آن ها سایه افکنده بود این دایره را محدود کردند.

مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش افزود: با به وجود آمدن داعش در قرن 21، حقیقت خوارج را می فهمیم، چشم حقیقت بین خوارج کور و گوش آن ها از شنیدن کلمات حق ، کر شده بود و تنها آن چیزی که خودشان تصور می کنند را حق می دانند و از زاویه دید خودشان تفسیر و از دین برداشت می کنند.

ملکی تصریح کرد: برای این جریان گمراه، اهل سنت و تشیع مهم نیست و می گویند کسی غیر از آن چیزی که ما می دانیم، بداند باید کشته شود.

وی با بیان اینکه دست پرورده های مکتب وهابیت در مناطق مختلف جهان عملیات تروریستی انجام می دهند، ادامه داد: مردم جمهوری اسلامی ایران با اتحاد مثال زدنی خود اجازه ندادند که سلول های سرطانی تکثیر شوند و کشور را آلوده کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش جای سیاسی بازی نیست

آموزش و پرورش جای سیاسی بازی نیست