مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 13:402018-08-19سياسي

تاکید آیت الله نوری همدانی بر لزوم فرهنگ سازی در زمینه غدیر


مرجع تقلید شیعیان بر لزوم فرهنگ سازی در زمینه غدیر و بیان این مبانی در متن جامعه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد مردمی غدیر گفت: سعی کنید جریان غدیر را به سان عاشورا، به یک جریان مردمی و همه جانبه تبدیل کنید.

وی با اشاره به کم کاری های فرهنگی تاریخی در خصوص غدیر بیان کرد: با توجه به کار فرهنگی منسجم همه ساله ی عاشورا که با شعر و هنر تعزیه و.

به نسل های آینده منتقل شد، و امروز به یک جریان جهانی مبدل شده است، جریان غدیر نیز باید با تقویت عرصه مردمی به یک جریان دائمی و مستمر مبدل شود.

فرهنگ غدیر باید در متن جامعه قرار گیرد؛ باید با استفاده از روش های رسانه ای و حضور گسترده مردم این فرهنگ ناب را که مبانی دینی ما را با خود همراه دارد به همه جهان عرضه کنیم.

وی گفت: خداوند امر انتخاب امام را به حسب کرمنا بنی آدم به شخصه بر عهده گرفت زیرا کسی باید برای هدایت جامعه بشری برگزیده شود که از جمیع جهات کامل باشد و قطعا این انتخاب باید توسط خدا انجام شود.

وی اظهارکرد: خداوند غدیر را برای تکامل دین و اتمام نعمت قرارداد و به همین دلیل اهمیتی به سان عاشورا دارد که همه باید به آن ملتزم باشیم؛ امام علی(ع) و ائمه اطهار(ع) در دوران پربرکت زندگانی خویش ثابت کردند که تعبیر این آیه شریفه چه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید آیت الله نوری همدانی بر لزوم فرهنگ سازی در زمینه غدیر

تاکید آیت الله نوری همدانی بر لزوم فرهنگ سازی در زمینه غدیر