مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 12:052018-08-19اقتصادي

کور شدن دام ها بر اثر مصرف آب شور/آبرسانی با تانکر تا رفع بحران ادامه خواهد داشت


مدیر اداره جهاد کشاورزی هویزه با بیان این که دام های حدود 10 روستا در هویزه به وسیله تانکر آبرسانی می شوند، گفت: هویزه به دلیل موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن شهرستان در انتهای رودخانه کرخه، - جزو شهرستان هایی است که به صورت ذاتی بحران خیز است و در این زمینه با توجه به شرایط خشکسالی با بحران آب مواجه است.

سید نورالله موالی زاده در گفت وگوی اختصاصی با ایسنا که در محل اداره جهاد کشاورزی شهرستان هویزه انجام گرفت، اظهار کرد: شهرستان هویزه به دلیل موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در انتهای رودخانه کرخه، جزو شهرستان هایی است که به صورت ذاتی بحران خیز است و در این زمینه با توجه به شرایط خشکسالی با بحران آب مواجه است.

وی افزود: طبیعی است که وقتی شهرستانی در انتهای یک رودخانه قرار بگیرد، با مشکلاتی در بحث کیفیت و کمیت آب مواجه باشد و در این زمینه با بحران هایی رو به رو شود.

مدیر اداره جهاد کشاورزی هویزه با این که این شهرستان جزو شهرستان هایی از استان است که خشکسالی بر روی آن اثر مستقیم گذاشته است، تصریح کرد: به دلیل این که هویزه یک شهرستان مرزی است، سال های جنگ باعث شد بخشی از زیرساخت های منطقه از بین برود و از یکسری از شهرستان های دیگر استان عقب بماند و بحث خشکسالی نیز بر مشکلات ما افزوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کور شدن دام ها بر اثر مصرف آب شور/آبرسانی با تانکر تا رفع بحران ادامه خواهد داشت

کور شدن دام ها بر اثر مصرف آب شور/آبرسانی با تانکر تا رفع بحران ادامه خواهد داشت