مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 11:562018-08-19حوادث

تله های سیمی بلای جان محیط زیست/ نجات 6 قلاده خرس در مازندران


معاون حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه تله های سیمی بلای جان محیط زیست شده است از نجات و رهاسازی 6 قلاده خرس در مناطق مختلف استان خبر داد که علت عمده آنها تله های سیمی بوده است.

- کوروس ربیعی امروز درباره جزییات رهاسازی یک قلاده خرس در منطقه دودانگه ساری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری گفت: اتفاقاتی از این دست در طول سال وجود دارد که مایه نگرانی است، در این مورد نیز حیوان در محلی بین روستاهای پارت کلا و خرم آباد دودانگه در تله سیمی گرفتار شد و تلاش او برای رهایی از آن به آزاد شدن تله انجامید اما پایه چوبی و سیم همچنان همراه او بود و مدام به دست و پای حیوان گیر می کرد.

وی افزود: مردم منطقه موضوع را به محیط زیست گزارش دادند و ماموران یگان حفاظت محیط زیست با بیهوش کردن حیوان او را زنده گیری کرده و سیم های ترمز قوی را از دست و گردن او جدا کردند.

معاون حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اظهار کرد: خرس جوان که بین دو تا سه ساله بود پس از معاینات انجام شده توسط کارشناسان محیط زیست و اطمینان از سلامت او در محلی دور از محدوده روستا و در نقطه بالادست و جنگلی رهاسازی شد.

ربیعی در بخش دیگری از گفت وگو در پاسخ به این سوال که در سال جاری و گذشته چند نمونه از این اتفاق در جمعیت خرس ها رخ داده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تله های سیمی بلای جان محیط زیست/ نجات 6 قلاده خرس در مازندران

تله های سیمی بلای جان محیط زیست/ نجات 6 قلاده خرس در مازندران