مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 11:052018-08-19سياسي

به FATF بپیوندیم


اتاق بازرگانی ایران در سی و نهمین نشست هیئت نمایندگان خود بیانیه ای در خصوص ارتباط با گروه کاری اقدام مالی برای پولشویی (FATF) صادر کرد و با اکثریت قاطع آرا اعضای حاضر آن را تصویب کرد.

- اتاق بازرگانی ایران در سی و نهمین نشست هیئت نمایندگان خود بیانیه ای در خصوص ارتباط با گروه کاری اقدام مالی برای پولشویی (FATF) صادر کرد و با اکثریت قاطع آرا اعضای حاضر آن را تصویب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیش از 96 درصد اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران به بیانیه صادر شده درباره ارتباط با گروه کاری اقدام مالی برای پولشویی (FATF) رای مثبت دادند که این بیانیه تاکید دارد: با علم به این موضوع که قرار نگرفتن در فهرست کشورهای مورد قبول FATF یک مشکل انکارناپذیر است و به کاهش قابل توجه مراودات مالی با ایران منجر می شود، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با توجه به نظرات بخش خصوصی می خواهد که ایران به این گروه بپیوندد.

متن کامل بیانیه اتاق ایران در ارتباط با گروه کاری اقدام مالی برای پولشویی (FATF) به شرح ذیل است: پولشویی به علت تسهیل، تشویق، تقویت و کمک به استمرار فعالیت های غیر قانونی، پدیده ای مذموم است.

پولشویی سبب آلوده شدن و بی ثباتی بازارهای مالی و بی اعتباری کشورها در عرصه بین المللی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به FATF بپیوندیم

به FATF بپیوندیم