مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 11:002018-08-19اقتصادي

کشف 10 تن برنج احتکار شده در خرمدرّه زنجان


سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف چند مورد احتکار کالای اساسی، برنج، ادوات کشاورزی و لوازم خانگی در استان های زنجان و مازندران خبر داد.

- سیدیاسر رایگانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای برخورد با احتکار کالا در استان زنجان، طرح ویژه نظارتی با محوریت تعزیرات حکومتی و همکاری سایر دستگاه ها از جمله پلیس آگاهی، بازرسی صنعت، معدن و تجارت، اماکن و.

برگزار شد و در حین انجام بازرسی شهرستان خرمدرّه، یک مورد احتکار کالای اساسی شامل 10 تن برنج پاکستانی و تایلندی و 370 کارتن انواع مواد شوینده کشف و توقیف شد.

رایگانی افزود: در بازرسی مشترک در شهرستان بابلسر از انبار واحد صنفی ادوات کشاورزی، محموله احتکار به ارزش ریالی 156 میلیارد و 180 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی مازندران برای رسیدگی ارجاع شد.

وی تصریح کرد: در شهرستان فریدونکنار مازندران نیز یک انبار لوازم خانگی احتکار شده کشف و توقیف شد که ارزش این محموله بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: بخش بسیاری از این گزارش ها از طریق مردم به اطلاع سازمان تعزیرات می رسد که شهروندان می توانند شکایات و گزارشات خود در رابطه با دپو و احتکار کالاها از طریق سامانه پیامکی 300000135 سازمان تعزیرات حکومتی، شماره تلفن 124 بازرسی سازمان صنعت، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 10 تن برنج احتکار شده در خرمدرّه زنجان

کشف 10 تن برنج احتکار شده در خرمدرّه زنجان