مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 10:502018-08-19پزشكي

کارتخوان نقشی در محاسبه مالیات پزشکان ندارد/ شرایط دشوار بیمارستان های خصوصی


رییس کل سازمان نظام پزشکی با تاکید بر اینکه وجود کارتخوان در مطب ها نقشی در محاسبه مالیات پزشکان ندارد، گفت: اما ما جهت سهولت مراجعین و بیماران به همکاران مان توصیه می کنیم از دستگاه کارتخوان در مطب های خود استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ایرج فاضل در نشستی خبری در آستانه روز پزشک با بیان اینکه روزهای حساسی را می گذرانیم و مسائل مختلفی در مملکت مطرح است که یکی از آنها مسائل و مشکلات پزشکی است، گفت: در آستانه روز پزشک هستیم و اول شهریور ماه هر سال به عنوان روز پزشک نامیده می شود، اما به عقیده من کاش این روز، روز اخلاق پزشکی نامیده می شد؛ چرا که در مسائل پزشکی باید به اصول اخلاقی پزشکی توجه کنیم و پزشکی با دیگر مسائل باید تفاوت هایی داشته باشد.

وی در ادامه درباره شرایط اخیر جامعه گفت: بار اول نیست که با این مشکلات مواجه می شویم و در طول این 40 سال بعد از انقلاب، بارها و بارها در این شرایط قرار گرفته ایم و امیدواریم از این شرایط فعلی نیز به سلامت گذر کنیم.

کارتخوان ها نقشی در محاسبه مالیات پزشکان ندارند فاضل در ادامه در پاسخ به سوالی درباره مباحث مطرح مبنی بر وجود کارتخوان در مطب پزشکان گفت: گاهی اخبار بی اهمیت در صدر اخبار دیگر قرار می گیرد تا کسی به اخبار مهم توجه نکند؛ در واقع مسئله کارتخوان در حال حاضر مسئله آنچنان مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارتخوان نقشی در محاسبه مالیات پزشکان ندارد/ شرایط دشوار بیمارستان های خصوصی

کارتخوان نقشی در محاسبه مالیات پزشکان ندارد/ شرایط دشوار بیمارستان های خصوصی