مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 مرداد 1397 ساعت 09:262018-08-19سياسي

دستگاه های دولتی نگاه خوبی به سازمان های مردم نهاد ندارند


دبیرکل جمعیت پیروان ولایت با بیان اینکه متاسفانه دستگاه های دولتی دید خوبی نسبت به سازمان های مردم نهاد ندارند، گفت:سازمان های مردم نهاد رقیب بخش دولتی نیستند بلکه به مثابه یک بازو برای دولت عمل می کنند.

- دستگاه های دولتی نگاه خوبی به سازمان های مردم نهاد ندارند دبیرکل جمعیت پیروان ولایت با بیان اینکه متاسفانه دستگاه های دولتی دید خوبی نسبت به سازمان های مردم نهاد ندارند، گفت:سازمان های مردم نهاد رقیب بخش دولتی نیستند بلکه به مثابه یک بازو برای دولت عمل می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمدرحمان سالاری شامگاه یکشنبه در جمع اعضای خانه جوان استان بیان کرد: حضور استاندار در خانه جوان باعث شور و نشاط در میان جوانان لرستانی می شود و در اینجا از وی خواهشمندیم تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات استان انجام دهند.

وی با بیان اینکه تاسیس خانه های جوان در شهرستان های مختلف لرستان مطالبه اصلی جوانان لرستانی است، افزود: خانه جوان، مرکزی برای رشد و پویایی استعدادهای جوانان بوده و این نهاد مردمی باعث ارتباط مستقیم مدیران ارشد با جوانان نخبه لرستانی می شود.

دبیرکل جمعیت پیروان ولایت کشور اظهار کرد: متاسفانه بعد از ادغام سازمان امور جوانان با تربیت بدنی تمام ساختمان های این مجموعه به سایر نهادها بذل و بخشش شد و کار به جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های دولتی نگاه خوبی به سازمان های مردم نهاد ندارند

دستگاه های دولتی نگاه خوبی به سازمان های مردم نهاد ندارند